Porady i artykuły

Porada
02.02.2015 Kadry i płace

Niektórzy pracownicy przynoszą do pracy swoje prywatne komputery, które służą im do pracy (mówią, że wygodniej im dokończyć coś w domu, jeżeli pracują na swoim sprzęcie). Często też kończą pracę w domu, pracując na własnych komputerach. Nie kwestionujemy takich praktyk. Czy jednak możemy narzucić niektórym pracownikom konieczność pracy na ich laptopach? Nie mamy wystarczającej liczby sprzętu, a przecież

Porada

Spółka dokonała zakupu zestawu komputerowego, na który otrzymała dwie faktury: pierwsza jest za zestaw komputerowy, a druga za oprogramowanie do tego komputera. 1. Czy należy te dwie faktury traktować jako całość i na stan przyjąć sumę z dwóch faktur jako zestaw komputerowy? 2. Faktura została wystawiona z dniem 30 września. Sprzęt komputerowy otrzymano w październiku, a więc OT wystawiono z datą październikową