Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie jak zaksięgować polisa ubezpieczeniowa
    Indeks tematów
    Wszystkie j
    Artykuł
    17.02.2017 Rachunkowość firm Ubezpieczenia

    Obowiązkowe ubezpieczenie OC biur rachunkowych w 2017 r.

    Przedsiębiorcy usługowo prowadzący księgi rachunkowe mają obowiązek wykupienia ubezpieczenia OC na sumę gwarancyjną co najmniej 10 000 euro. W przypadku umów ubezpieczeń zawieranych w 2017 r. minimalna kwota gwarancji w odniesieniu do jednego zdarzenia jest wyższa od obowiązującej w 2016 r. i wynosi 44 157 zł. Oznacza to, że przedłużając w 2017 r. polisę ubezpieczeniową lub zawierając nową, ubezpieczyciel

    czytaj dalej
    Porada
    02.04.2016 Podatki Rachunkowość firm

    Jak ująć w księgach rachunkowych ubezpieczenie budynku w trakcie budowy

    czytaj dalej
    Porada
    02.01.2016 Rachunkowość firm

    BILANS 2015. Jak wykazać w bilansie i rozliczyć na przełomie roku polisę ubezpieczeniową

    czytaj dalej
    Porada
    02.07.2015 Podatki Rachunkowość firm

    Jak ująć w księgach rachunkowych wyksięgowanie kosztów ubezpieczenia po kradzieży samochodu

    czytaj dalej
    Porada
    17.06.2015 Podatki Rachunkowość firm

    Jak ująć w księgach rachunkowych gwarancję związaną z zakupem laptopa

    czytaj dalej
    Artykuł
    12.12.2013 Podatki Rachunkowość firm

    Zdarzenia gospodarcze na przełomie roku w księgach rachunkowych - na wybranych przykładach

    Koniec każdego roku kalendarzowego to u większości przedsiębiorców okres wytężonej pracy związany z rocznym podsumowaniem rezultatów działalności gospodarczej. Aby prawidłowo podsumować kończący się rok, każde zdarzenie gospodarcze musi być zaewidencjonowane we właściwym momencie i w prawidłowej wysokości. Dlatego zdarzenia gospodarcze występujące na przełomie roku wymagają szczególnej uwagi, jeśli

    czytaj dalej
    Porada
    29.07.2013 Podatki Rachunkowość firm Ubezpieczenia

    Jak rozliczyć i zaewidencjonować wykup polisy NNW dla pracownika

    Firma wykupiła pracownikom polisy NNW. Beneficjentami ewentualnych świadczeń są pracownicy. Ubezpieczenie obejmuje okres od 22.04.2013 r. do 21.04.2014 r. i jest płatne w czterech ratach. Czy do przychodu pracownika składkę należy doliczyć z chwilą opłacenia jej w całości czy w momencie zapłaty poszczególnych rat wynikających z umowy? W jakiej wysokości i w jakim terminie należy rozliczyć składki ZUS

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.