Czy wystarczające jest łączne ustalenie dochodu Spółki uzyskanego na terenie SSE (w ramach wszystkich posiadanych ważnych Zezwoleń) i korzystającego ze zwolnienia podatkowego, oraz odrębne ustalenie dochodu Spółki, który nie jest objęty zwolnieniem w Strefie i podlega opodatkowaniu - w sytuacji, gdy Spółka posiada kilka Zezwoleń na prowadzenie działalności na terenie SSE?
Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy w ramach posiadanych Zezwoleń, Spółka może objąć zwolnieniem dochód z całej Działalności Podstawowej prowadzonej na terenie Strefy, wykorzystując najpierw limit dostępnej pomocy publicznej w ramach Zezwoleń uzyskanych chronologicznie najwcześniej
1. Czy dla celów obliczenia dochodu opodatkowanego (straty podatkowej) oraz dochodu (straty) z tytułu działalności gospodarczej prowadzonej na terenie strefy w ramach Zezwoleń posiadanych obecnie oraz ewentualnych przyszłych zezwoleń, Spółka może prowadzić jedną ewidencję dla działalności podlegającej zwolnieniu (wspólną dla wszystkich posiadanych zezwoleń) oraz odrębną ewidencję dla działalności podlegającej
Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że w celu wyliczenia dochodu zwolnionego z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w oparciu o pięć zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, wystarczające jest powadzenie wspólnej ewidencji rachunkowej zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy
Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że po połączeniu, w celu wyliczenia dochodu podlegającego zwolnieniu na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, Spółka powinna dokonywać dyskontowania całej otrzymywanej pomocy publicznej (tj. podatku niezapłaconego zarówno przez Spółkę, jak i Spółkę przejmowaną na podstawie wszystkich zezwoleń łącznie) w pierwszej kolejności
CIT - w zakresie określenia maksymalnej kwoty pomocy publicznej udzielonej przedsiębiorcy działającemu na podstawie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej na terenie specjalnej strefy ekonomicznej, tj. maksymalnej kwoty wydatków inwestycyjnych, o których mowa w § 6 Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 09.09.1997r. w sprawie ustanowienia Tarnobrzeskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
1. Czy po uzyskaniu nowego zezwolenia i poniesieniu kosztów nowej inwestycji, zgodnie z powyższym rozporządzeniem Rady Ministrowi z dnia 10 grudnia 2008 r., spółce przysługiwać będzie prawo do odliczenia 60% nakładów inwestycyjnych od podatku od osób prawnych generowanego zarówno przez "część" przedsiębiorstwa M. Sp. z o.o. działającego na bazie zezwolenia z dnia 14 listopada 2000 r. (które wygaśnie
Czy zgodnie z zasadami przyznawania przedsiębiorcom pomocy regionalnej oraz przepisami ustawy PDOP, w analizowanym stanie faktycznym, przy wyliczaniu wysokości kwoty dochodu wolnej od podatku dochodowego należy przyjąć faktyczną wysokość wydatków inwestycyjnych poniesionych w okresie od dnia uzyskania Zezwolenia do ostatniego dnia jego obowiązywania w związku z realizacją opisanej wyżej inwestycji,
Czy otrzymanie przez spółkę faktur dokumentujących zakupy inwestycyjne jest równoznaczne z poniesieniem kosztów inwestycji?