Określenie właściwej stawki zryczałtowanego podatku dochodowego od przychodów ewidencjonowanych dla usług sprzedaży wirtualnej waluty oraz kont w grze komputerowej.
Token nie spełnia definicji instrumentu finansowego w rozumieniu ww. ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, emisja (sprzedaż) Tokenów nie będzie korzystała ze zwolnienia od podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 41 ustawy i będzie podlegała opodatkowaniu podatkiem VAT na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy, jako odpłatne świadczenie usług w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy.
Zakup przedmiotów wirtualnych (atrybutów postaci internetowych w grach sieciowych) od osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
Określenie stawki ryczałtu z tytułu świadczonych usług sklasyfikowanych wg PKWiU pod symbolem 58.19.29.0.
Pana usługi polegające na sprzedaży „skinów” wykorzystywanych w grze (...) będą stanowić usługi świadczone za pomocą komunikacji elektronicznej, o których mowa w art. 2 pkt 26 ustawy o VAT, podlegające opodatkowaniu VAT i niekorzystające ze zwolnienia od podatku w sytuacji, gdy miejscem świadczenia, a zarazem opodatkowania będzie terytorium Polski.
Zawarcie umowy typu vPPA dot. energii elektrycznej oraz sprzedaży gwarancji pochodzenia.
Wymiana pieniądza elektronicznego (stablecoins) na złotówki i odwrotnie.
Możliwość zastosowania zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 7 ustawy o VAT do sprzedaży walut wirtualnych.
VAT - w zakresie skutków podatkowych związanych z zawarciem umowy Wirtualnej Sprzedaży Energii Elektrycznej.
W zakresie skutków podatkowych Przeniesienia Skinów na rzecz Wnioskodawcy.
Wskazanie, czy usługi polegające na sprzedaży Wirtualnych przedmiotów będą stanowiły usługi elektroniczne oraz wskazanie, czy Wnioskodawca będzie występować w roli podatnika w odniesieniu do transakcji sprzedaży Wirtualnych przedmiotów w stosunku do Kupujących.
Możliwość rozliczenia w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 3% w odniesieniu do przychodów ze sprzedaży.
Możliwość rozliczenia w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych według stawki 3% w odniesieniu do przychodów ze sprzedaży wirtualnych przedmiotów z gier komputerowych.