regulamin pracy
Porada
29.06.2018 Podatki

W regulaminie pracy określiliśmy zasady noszenia w pracy strojów przez pracowników. Zgodnie z jedną z zasad, pracownicy powinni na własny koszt nabyć marynarki, spodnie, spódnice i białe koszule odpowiadające stylowi opisanemu w regulaminie. Pracownicy nie mają obowiązku nosić ubioru w barwach firmy, ale regulamin zawiera katalog zestawów kolorów akceptowanych przez pracodawcę (np. biała koszula i

Artykuł

Przedstawiamy przegląd zaproponowanych przez rząd zmian w przepisach, które mają "poprawić otoczenie prawne przedsiębiorców". Nowe przepisy mają wejść w życie z dniem 1 stycznia 2017 r., ale nadal - do dnia oddania Mk do druku - nie zakończyły się prace legislacyjne nad projektem ustawy. Przedsiębiorcy powinni już jednak wiedzieć, jakie mają to być zmiany, ponieważ mogą one istotnie wpływać na prowadzoną