W związku z uczestnictwem przez Spółkę w Systemie Cash-Pooling, w przypadku zapłaty przez Spółkę Odsetek wypłacanych na rzecz Pool Leadera, Spółka będzie uprawniona do stosowania zwolnienia w zakresie zryczałtowanego podatku dochodowego przewidzianego w art. 21 ust. 3 ustawy o CIT.
Ustalenie, czy Spółka jest zobowiązana do pobierania zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych od wypłacanego z tytułu nabywanych polis ubezpieczeniowych wynagrodzenia.
Ustalenie, czy Spółka nie jest zobowiązana do pobierania zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych od wynagrodzenia wypłacanego z tytułu nabywanych polis ubezpieczeniowych.
Ustalenie, czy w związku z wypłatą odsetek Wnioskodawca działając jako płatnik dochowuje należytej staranności, o której mowa w art. 26 ust. 1 zdanie trzecie ustawy o CIT.
Samo zawarcie umowy subrogacji pożyczki (zmiana pożyczkodawcy) nie spowoduje obowiązku pobrania przez płatnika podatku u źródła. Płatnik jest zobowiązany do poboru podatku u źródła jeśli dokonuje wypłat na podstawie art. 21 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1 ustawy o CIT. Jak wynika z wniosku Wnioskodawca nie będzie dokonywał wypłat odsetek ani innych należności wobec Dotychczasowego Pożyczkodawcy lub Nowego
Samo zawarcie umowy subrogacji pożyczki (zmiana pożyczkodawcy) nie spowoduje obowiązku pobrania przez płatnika podatku u źródła. Płatnik jest zobowiązany do poboru podatku u źródła jeśli dokonuje wypłat na podstawie art. 21 ust. 1 oraz art. 22 ust. 1 ustawy o CIT. Jak wynika z wniosku Wnioskodawca nie będzie dokonywał wypłat odsetek ani innych należności wobec Dotychczasowego Pożyczkodawcy lub Nowego
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą należności licencyjnych na rzecz Właścicieli Repertuaru.
Wnioskodawca nie będzie miał obowiązku poboru zryczałtowanego podatku dochodowego z tytułu ww. przychodów uzyskiwanych przez Partnerów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Brak obowiązku poboru zryczałtowanego podatku dochodowego z tytułu ww. przychodów uzyskiwanych przez Partnerów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Pobór podatku u źródła - udostępnienie cyfrowej powierzchni reklamowej platformy.
Pobór podatku u źródła - udostępnienie cyfrowej powierzchni reklamowej zasobów cyfrowych.
Ustalenie sposobu opodatkowania przychodu z tytułu wygranej w konkursie e-sport zorganizowanym przez podmiot zarejestrowany na terenie Stanów Zjednoczonych.
W zakresie ustalenia czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, że opisane powyżej Należności otrzymywane przez D na podstawie Umowy, nie podlegają w Polsce opodatkowaniu zryczałtowanym podatkiem dochodowym, o którym mowa w art. 21 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Brak obowiązku poboru podatku u źródła w związku z zawarciem umowy subrogacji pożyczki.
Wypłata należności na rzecz tajwańskiego wspólnika za zakup Know-How przez Spółkę nie będzie podlegać w Polsce zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu od osób prawnych i w związku z tym Spółka nie będzie zobowiązana do poboru i wpłaty podatku u źródła.
Obowiązek pobrania podatku u źródła z tytułu zawarcia umowy subrogacji Pożyczki (zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 k.c.).
Obowiązek pobrania podatku u źródła z tytułu zawarcia umowy subrogacji Pożyczki (zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 k.c.).
Obowiązek pobrania podatku u źródła z tytułu zawarcia umowy subrogacji Pożyczki (zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 k.c.).
Obowiązek pobrania podatku u źródła z tytułu zawarcia umowy subrogacji Pożyczki (zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 k.c.).
Ustalenie obowiązku poboru podatku u źródła za okres 2019-2024 oraz konieczności naliczania podatku u źródła za lata ubiegłe w związku z funkcjonowaniem Oddziału Spółki w Niemczech
Stosowanie niektórych warunków zwolnienia określonego w art. 21 ust. 3 ustawy CIT.
Brak obowiązku poboru podatku u źródła w przypadku dystrybucji oprogramowania komputerowego do odbiorców końcowych.
Wnioskodawca nie jest / nie będzie w przyszłości zobowiązany do uzyskiwania certyfikatów rezydencji podatkowej od podatników otrzymujących te Płatności dystrybucyjne oraz płatności za nabyte Licencje użytkownika końcowego oraz nie jest / nie będzie w przyszłości zobowiązany do sporządzenia w odniesieniu do tych płatności informacji IFT-2/2R i złożenia ich do właściwego urzędu skarbowego, czy też przekazania
Wnioskodawca nie będzie prowadził działalności gospodarczej na terytorium Polski i w związku z tym nie powstanie zagraniczny zakład jak również, mając na uwadze, że Wnioskodawca "nie będzie uzyskiwał na terytorium Polski żadnych przychodów w związku z działalnością wykonywaną za pośrednictwem powierzchni biurowej wykorzystywanej w Polsce", Wnioskodawca nie będzie podlegał w Polsce ograniczonemu obowiązkowi