Brak uznania usług letniego i zimowego utrzymania dróg w całości za świadczenie kompleksowe. Ustalenie momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług zimowego utrzymania dróg.
Brak obowiązku zastosowania przez Wnioskodawcę obligatoryjnego mechanizmu podzielonej płatności w przypadku zapłaty wynagrodzenia za kompleksowe usługi całorocznego utrzymania dróg krajowych województwa , niewymienione w załączniku nr 15 do ustawy
w zakresie braku zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia dla świadczonej przez Podwykonawcę usługi utrzymania dróg
Brak opodatkowania rozliczeń pomiędzy partnerami konsorcjum i czynności wniesienia wkładu rzeczowego w postaci sprzętu niezbędnego do realizacji zadania oraz brak obowiązku wystawiania faktur.
braku zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia dla czynności wykonywanych przez Podwykonawców 1-3, momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu wykonywanych przez Wnioskodawcę robót i usług na rzecz GDDKiA
Czy ustalone w umowie, otrzymane w stałej miesięcznej kwocie wynagrodzenie ryczałtowe w przypadku, gdy zamawiający nie zleci Spółce w danym miesiącu żadnej czynności zimowego utrzymania drogi podlega opodatkowaniu podatkiem VAT na takich samych zasadach, jak usługa odśnieżania, tj. stawka 8%?
Ustalenie stawki podatku dla usług polegających na prowadzeniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg publicznych.
Czy wynagrodzenie z tytułu zimowego utrzymania dróg podlega stawce VAT 8% czy 23%?
Podatek od towarów i usług w zakresie nieuznania Wnioskodawcy za podatnika z tytułu czynności wykonywanych w ramach porozumienia zawartego z A.
Sposób opodatkowania świadczonych usług dotyczących całorocznego kompleksowego utrzymania drogi krajowej.
W zakresie stawki podatku VAT dla usług Pełnienia dyżurów zimowego utrzymania dróg
czy wykonanie zadania pn. ... należy traktować jako usługę kompleksową oraz w zakresie stawki podatku dla usługi Wykonanie przeglądu technicznego urządzeń substancji ropopochodnych (separatorów) i stawki podatku dla usługi Inspekcja TV kanalizacji deszczowej kanalizacji o średnicy powyżej 100 mm"?
Gmina nie ma prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego, wynikającą z faktur dokumentujących zakup towarów i usług służących realizacji przedmiotowej inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej w ramach programu PROW 2014-2020.
Usługi objęte umową zawartą z Zamawiającym stanowią zbiór usług, z których każda powinna być opodatkowana właściwą dla niej stawką VAT, tj. 8% lub 23%, należało uznać za nieprawidłowe, gdyż w ocenie Ministra Finansów z podanego opisu zdarzenia przyszłego wynika, że będzie on świadczył jedną usługę kompleksową usługę utrzymania drogi, opodatkowaną 23% stawką VAT.
Stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej, iż usługi w zakresie zimowego utrzymania autostrady, utrzymania zieleni przydrożnej oraz czyszczenia i sprzątania pasa drogowego opodatkowane są 8% stawką podatku VAT, a ewentualne roboty budowlane w zakresie likwidacji awarii spowodowanej zdarzeniami drogowymi również opodatkowane są stawką VAT 8% należało uznać
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania świadczonej przez Wnioskodawcę usługi za usługę o charakterze ciągłym oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego.
Podatek od towarów i usług w zakresie uznania świadczonej przez Wnioskodawcę usługi za usługę o charakterze ciągłym oraz określenia momentu powstania obowiązku podatkowego.
Czy Wnioskodawca ma prawo do pełnego odliczenia podatku VAT naliczonego od wydatków opisanych w pkt 1 - 6 (utrzymanie, budowa infrastruktury drogowej) w stanie faktycznym niniejszego wniosku?
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług kompleksowego utrzymania autostrad.
Opodatkowanie stawką 23% świadczonych usług kompleksowego utrzymania dróg
Stawka podatku dla wykonywanych przez Wnioskodawcę usług zaklasyfikowanych do grupowania PKWiU 81.29.12.0 Usługi zamiatania śmieci i usuwania śniegu oraz do grupowania PKWiU 81.30.10.0 Usługi związane z zagospodarowaniem terenów zieleni.