Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608094)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie praca tymczasowa
    Indeks tematów
    Wszystkie d k p s u
    Porada
    29.06.2018 Podatki Kadry i płace

    Kiedy wydatki na dojazd pracownika tymczasowego do pracy stanowią koszt agencji pracy

    Jesteśmy agencją pracy tymczasowej. Podpisaliśmy z kontrahentem z Niemiec umowę, na mocy której zobowiązaliśmy się zatrudnić i oddelegować tam pracowników tymczasowych. Czy mamy prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów kwoty wypłacone tym pracownikom w celu pokrycia wydatków na ich dojazd do miejsca wykonywania pracy w Niemczech?

    czytaj dalej
    Porada
    07.07.2011 Podatki Kadry i płace Ubezpieczenia

    Zasiłki dla pracowników i innych osób świadczących pracę sezonowo

    W okresie urlopowym często powstaje potrzeba zastąpienia wypoczywających pracowników. W tym celu wykorzystywane są zwykle formy zatrudnienia najmniej obciążające finansowo firmę (np. umowy o dzieło) i takie, które nie wiążą zakładu z sezonowym pracownikiem. Mimo krótkiego okresu zatrudnienia tych osób, mogą one w tym czasie zachorować. Wówczas powstają wątpliwości, jak prawidłowo ustalić podstawę wymiaru

    czytaj dalej
    Porada
    07.12.2010 Podatki Kadry i płace

    Jak zorganizować pracę w placówkach handlowych na przełomie roku w związku ze zmianą stawek VAT

    Praca w naszych sklepach odbywa się codziennie przez 24 godziny na dobę. Jako placówka handlowa nie możemy pracować 1 stycznia 2011 r. Jak mamy postąpić, gdy od 1 stycznia 2011 r. zmieniają się stawki VAT i będziemy musieli wprowadzić nowe ceny towarów, a nie będziemy mogli tego zrobić 1 stycznia ze względu na zakaz pracy w handlu? Do końca grudnia 2010 r. będą obowiązywać jeszcze stare stawki VAT

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.