Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (608085)
      • Kadry i płace (26134)
      • Obrót gospodarczy (88861)
      • Rachunkowość firm (3841)
      • Ubezpieczenia (35961)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady

    Porady i artykuły

    Porady i artykuły

    Temat
    Wszystkie podpis elektroniczny
    Indeks tematów
    Wszystkie a b c d e f i j k l o p r s t u z
    Porada aktualna
    10.09.2025 Podatki Rachunkowość firm

    Czy odmowa podpisania sprawozdania finansowego w formie skanu z podpisem własnoręcznym wymaga jeszcze potwierdzenia elektronicznego

    czytaj dalej
    Porada aktualna
    26.07.2023 Podatki

    Czy pracownik, dla którego pracodawca nabył kwalifikowany podpis elektroniczny, osiąga przychód ze stosunku pracy

    czytaj dalej
    Artykuł nieaktualny
    07.06.2022 Podatki

    Informacja o cenach transferowych – odpowiedź na interpelację poselską

    Informację o cenach transferowych można podpisać za pomocą dowolnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego akceptowanego w innym kraju UE. Skutki prawnopodatkowe związane z danymi z informacji o cenach transferowych obciążają podmioty powiązane zobowiązane do złożenia informacji, a nie pełnomocników. Ci mogą jednak ponieść odpowiedzialność karno-skarbową. Tak wynika z odpowiedzi Ministerstwa Finansów

    czytaj dalej
    Artykuł
    19.08.2019 Podatki Obrót gospodarczy

    Ograniczanie obciążeń regulacyjnych

    czytaj dalej
    Artykuł
    20.03.2019 Podatki

    Nowe warunki korzystania z portalu podatkowego przez podatników składających zeznania roczne

    czytaj dalej
    Artykuł
    19.03.2019 Podatki

    Dane autoryzujące do logowania na portalu podatkowym

    czytaj dalej
    Artykuł
    07.02.2019 Podatki

    Rozliczenie roczne CIT za 2018 r. – na co zwrócić uwagę

    czytaj dalej
    Artykuł
    18.01.2019 Podatki

    Przesyłanie ksiąg i dowodów księgowych w formie elektronicznej

    czytaj dalej
    Artykuł
    03.10.2018 Podatki Obrót gospodarczy Rachunkowość firm

    E-sprawozdania – więcej obowiązków przedsiębiorców

    Od 1 października 2018 r. obowiązuje wymóg sporządzania sprawozdań finansowych w postaci elektronicznej przez wszystkie podmioty stosujące ustawę o rachunkowości. Elektronizacja sporządzania sprawozdań finansowych jest połączona jednocześnie z obowiązkami składania tych sprawozdań do Krajowego Rejestru Sądowego nie tylko w formie elektronicznej, ale również według udostępnionej przez Ministerstwo Finansów

    czytaj dalej
    Porada
    28.06.2018 Podatki

    Elektroniczne PIT-y za 2011 r. - łatwiej składać zeznania

    Złożenie deklaracji podatkowych e-PIT za rok 2011 będzie prostsze i szybsze. Podatnicy będą mogli wypełnić e-PIT w programie komputerowym, a następnie za pośrednictwem Internetu wysłać go bezpośrednio do właściwego urzędu skarbowego.

    czytaj dalej
    Porada
    09.02.2018 Podatki

    Od kiedy i jak można skorzystać z usługi wstępnie wypełnionego zeznania za 2017 r.

    Rozliczając PIT-37 za 2017 r., podatnicy mogą skorzystać z usługi wstępnie wypełnionego zeznania podatkowego (PFR). Usługa ta będzie dostępna od 15 marca 2018 r. na Portalu Podatkowym.

    czytaj dalej
    Artykuł
    02.10.2017 Podatki

    Więcej deklaracji można złożyć bez podpisu kwalifikowanego

    czytaj dalej
    Artykuł
    17.11.2011 Podatki

    Jakie są ujednolicone zasady doręczania pism elektronicznych

    Od 30 października 2011 r. ujednolicono zasady doręczania pism elektronicznych obowiązujące we wszystkich podmiotach publicznych. Zasady doręczeń określiło rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (dalej: rozporządzenie

    czytaj dalej
    Porada
    02.06.2011 Podatki Obrót gospodarczy

    Usuwanie barier administracyjnych w prowadzeniu działalności gospodarczej

    Od 1 lipca 2011 r. wejdzie w życie zasadnicza część przepisów ustawy o ograniczaniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców. Głównym celem ustawy jest to, by obywatel (także przedsiębiorca), zamiast udowadniać dokumentami określony stan faktyczny lub prawny, mógł składać oświadczenia w miejsce zaświadczeń. Zmiany wprowadzone ustawą likwidują wiele z biurokratycznych obowiązków nałożonych

    czytaj dalej
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.