28.09.2011 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 28.09.2011, sygn. ILPB3/423-297/11-2/EK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB3/423-297/11-2/EK

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie ustalenia wartości początkowej wniesionych do Spółki składników majątkowych oraz kosztów uzyskania przychodów w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych wniesionych do Niej w drodze wkładu niepieniężnego w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przedstawione we wniosku z dnia 28 czerwca 2011 r. (data wpływu 01.07.2011 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia:

  • wartości początkowej wniesionych do Spółki składników majątkowych jest prawidłowe;
  • kosztów uzyskania przychodów w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych wniesionych do Niej w drodze wkładu niepieniężnego w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 01 lipca 2011 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia:

  • wartości początkowej wniesionych do Spółki składników majątkowych oraz
  • kosztów uzyskania przychodów w przypadku sprzedaży przez Spółkę składników majątkowych wniesionych do Niej w drodze wkładu niepieniężnego w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący opis zdarzenia przyszłego.

W celu utrzymania silnej pozycji rynkowej oraz dalszej ekspansji, B S.A. (dalej: B) prowadzi intensywne działania w zakresie kreowania wizerunku Spółki polegające na prowadzeniu kampanii medialnych i kampanii marki B, które leżą w kompetencji wydzielonego Działu Komunikacji Marketingowej (dalej: Dział KM). Dział KM jest kierowany przez Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej, odpowiedzialnego bezpośrednio przed Wiceprezesem Zarządu ds. Handlu i Marketingu.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne