11.06.2010 Podatki

Interpretacja indywidualna z dnia 11.06.2010, sygn. IPPB3/423-150/10-3/AG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-150/10-3/AG

CIT - w zakresie ustalenia kosztów uzyskania przychodów w sytuacji sprzedaży znaków towarowych nabytych w ramach aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 09.03.2010r. (data wpływu 12.03.2010r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia kosztów uzyskania przychodów w sytuacji sprzedaży znaków towarowych nabytych w ramach aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa (pytanie numer 1 i 2) - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 12.03.2010r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia kosztów uzyskania przychodów w sytuacji sprzedaży znaków towarowych nabytych w ramach aportu zorganizowanej części przedsiębiorstwa.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

H. S.A. (dalej , H.) posiada prawa do znaków towarowych oraz do wzorów przemysłowych (dalej: Znaki Towarowe) w rozumieniu ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (tekst jednolity z 13 czerwca 2003 r.; Dz. U. z 2003 r. Nr 119 poz. 1117 z późn. zm., dalej: Ustawa PWP).

Rozpoznawalność oraz pozycja rynkowa produktów H. oparta jest zasadniczo o dwie podstawowe marki, tj. O. oraz C.. H. posiada zarejestrowane prawo ochronne na znak słowny O. (dalej znak O.) oraz znak słowny C. (dalej znak C.). Marki te są wykorzystywane intensywnie w działalności gospodarczej H. (poprzez oznaczanie nimi produktów H. lub udzielanie licencji).

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne