Interpretacja indywidualna z dnia 20.11.2007, sygn. ILPB1/415-77/07-2/IM, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB1/415-77/07-2/IM
Czy wydatki poniesione na nabycie lub wytworzenie gadżetów firmowych w postaci kubków, długopisów, kalendarzy, breloczków, koszulek, smyczy itp., opatrzonych logo przedsiębiorstwa Wnioskodawcy lub jego adresem albo oznaczeniem strony internetowej, przeznaczonych do nieodpłatnego rozprowadzenia wśród kontrahentów, kooperantów i potencjalnych klientów, służą celom reklamowym (posiadają charakter reklamowy), a w związku z tym czy mogą być w całości zaliczone w poczet kosztów uzyskania przychodów?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Pana , przedstawione we wniosku z dnia 21 sierpnia 2007 r. (data wpływu do tutejszego organu 5 września 2007 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie zakwalifikowania wydatków, które chce ponieść Wnioskodawca na zakup lub wyprodukowanie gadżetów reklamowych, do kosztów uzyskania przychodów
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty