Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 06.04.2007, sygn. PO1/423-48/07/30219, Małopolski Urząd Skarbowy, sygn. PO1/423-48/07/30219
Czy upominki, których celem jest zwiększenie sprzedaży i rozpoznawalności podmiotu gospodarczego i jego produktów oraz upominki cez logo podmiotu lub opatrzone dyskretnym logo, stanowią wydatki na reklamę podmiotu i jego reprezentację?
P o s t a n o w i e n i e
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Skarbowego w Krakowie, działając na podstawieart. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), w odpowiedzi na wniosek Spółki z dnia 12 marca 2007 r. ( data wpływu do tut. Urzędu 15 marca 2007 r.) - w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji o stosowaniu przepisów prawa podatkowego z zakresu podatku dochodowego od osób prawnych stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku jest prawidłowe.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty