Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 01.08.2006, sygn. PD-415/30/IW/05, Urząd Skarbowy w Łomży, sygn. PD-415/30/IW/05
czy koszty związane z wytworzeniem i rozprowadzeniem ulotek reklamujących towary handlowe w firmie współpracującej stanowia koszty uzyskania przychodów
Pytanie podatnika
Na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 roku Nr 8, poz. 60 z późn, zm.) po rozpatrzeniu wniosku Pana Roberta Chojnowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowa, xxx z dnia 2 maja 2006 roku w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji, co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w świetle ustawy z dnia 26 lipca 1991 roku o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. z 2000 roku Nr 14, poz. 176 z późn. zm.)
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
![Kup dostęp](https://static-smj.infor.pl/ifk/img/paywall.jpg)