Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.06.2006, sygn. PP/443-24/06, Urząd Skarbowy w Sopocie, sygn. PP/443-24/06
Czy wartość umieszczonej nieodpłatnie reklamy o treści charytatywnej na rzecz organizacji pożytku publicznego stanowi darowiznę w wysokości cennikowej, oraz w tej wysokości stanowi również podstawę do naliczenia podatku VAT w fakturze wewnętrznej?
P O S T A N O W I E NI E
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Sopocie działając na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity z 2005r. Dz.U. Nr 8 poz. 60 ze zm.) po rozpatrzeniu wniosku Podatnika z dnia 27.03.2006r.(data wpływu do tut. Urzędu Skarbowego 31.03.2006r.) uzupełniony pismem z dnia 07 kwietnia 2006r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w sprawie
czy wartość umieszczonej nieodpłatnie reklamy o treści charytatywnej na rzecz organizacji pożytku publicznego stanowi darowiznę w wysokości cennikowej, oraz w tej wysokości stanowi również podstawę do naliczenia podatku VAT w fakturze wewnętrznej.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty