Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 23.06.2006, sygn. II/423/6/06, Urząd Skarbowy Łódź-Widzew, sygn. II/423/6/06
Podatnik zwraca się z zapytaniem czy otrzymane nieodpłatnie (od producentów i dostawców) materiały reklamowe np. katalogi, ulotki itp. oraz próbki towarów, które przekazywane są również nieodpłatnie potencjalnym odbiorcom, stanowią przychód podatkowy w świetle art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ?
Pytanie podatnika
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
