16.06.2005

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 16.06.2005, sygn. US.PD/OP/423/T-133/19/2005, Urząd Skarbowy w Tychach, sygn. US.PD/OP/423/T-133/19/2005

Czy wydatki związane z organizacją konkursu promocyjnego stanowią reklamę czy też powinny być zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów?

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tychach na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz.U. z 2000 r. Nr 8, poz. 60) stwierdza, że stanowisko ............. sp. z o.o. przedstawione w piśmie z dnia 24.05.2000 r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją konkursu promocyjnego jest prawidłowe.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp