Logo Platforma Księgowych i Kadrowych
    Pokaż wyniki dla:
    Pokaż wyniki dla:
    uźytkownik Zaloguj się koszyk Kup dostęp
    • Twój panel
    • Tematyka
      • Podatki (606716)
      • Kadry i płace (26075)
      • Obrót gospodarczy (88754)
      • Rachunkowość firm (3835)
      • Ubezpieczenia (35850)
    • Aktualności
    • Kalkulatory
    • Porady i artykuły
    • Tematy na czasie
      • ZMIANY 2026
      • KSeF 2026
      • ZMIANY 2025
      • SYGNALIŚCI
    • Czasopisma
    • Akty prawne
    • Interpretacje
    • Orzeczenia
    • Formularze
    • Wskaźniki i stawki
    • Narzędzia i programy
      • Kursy walut
      • PKD
      • PKWiU 2015
      • KŚT ze stawkami amortyzacji
    • Terminarz
    • Wideoporady
    02.09.2010

    Wyrok NSA z dnia 2 września 2010 r., sygn. II GSK 923/10

     

    Naczelny Sąd Administracyjny w składzie: Przewodniczący Sędzia NSA Józef Waksmundzki Sędzia NSA Zofia Borowicz Sędzia del. WSA Janusz Zajda (spr.) Protokolant Jarosław Poturnicki po rozpoznaniu w dniu 2 września 2010 r. na rozprawie w Izbie Gospodarczej skargi kasacyjnej A. T. Spółki z o.o. w W. od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w W. z dnia 22 czerwca 2010 r. sygn. akt V SA/Wa 1160/10 w sprawie ze skargi A. T. Spółki z o.o. w W. na informację Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia [...] kwietnia 2010 r. nr [...] w przedmiocie oceny wniosku o dofinansowanie projektu z budżetu Unii Europejskiej 1. oddala skargę kasacyjną, 2. zasądza od A. T. Spółki z o.o. w W. na rzecz Ministra Rozwoju Regionalnego kwotę 180 (sto osiemdziesiąt) zł tytułem kosztów postępowania kasacyjnego

    Uzasadnienie

    Wyrokiem z 22 czerwca 2010 r., sygn. akt V SA/Wa 1160/10, Wojewódzki Sąd Administracyjny w W. oddalił skargę A. T. Sp. z o.o. w W. na informację Ministra Rozwoju Regionalnego z [...] kwietnia 2010 r., nr [...], w przedmiocie oceny wniosku o dofinansowanie projektu z budżetu Unii Europejskiej.

    Sąd orzekał w następującym stanie faktycznym sprawy:

    W dniu 11 marca 2009 r. A. T. Sp. z o.o. w W. złożyła wniosek o dofinansowanie projektu pod tytułem "[...]" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (dalej PO KL), Priorytet VIII "Regionalne Kadry Gospodarki", Działanie 8.1 "Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie" Poddziałanie 8.1.1 "Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw".

    Pismem z [...] grudnia 2009 r. [...] Jednostka Wdrażania Programów Unijnych ([...]JWPU), będąca Instytucją Wdrażającą PO KL, poinformowała A. T. Sp. z o.o. w W., iż wniosek nr [...] o przyznanie dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nie został uwzględniony z powodu wyczerpania alokacji dostępnej w przedmiotowym konkursie. Projekt, oceniony przez niezależnych członków Komisji Oceny Projektów, uzyskał wynik 78,5 pkt, co stanowi więcej niż wymagane minimum punktów. Realizacja projektu uzależniona będzie od ewentualnych oszczędności lub pozyskania dodatkowych środków na jego sfinansowanie.

    ikona kłódki
    Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

    Już dziś zamów dostęp
    do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

    • Codzienne aktualności prawne
    • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
    • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
    • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
    Masz już konto? Zaloguj się
    Kup dostęp
    Powiązane dokumenty
    • USTAWA z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi Art./§ 134
    ikona kłódki
    Funkcjonalności dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

    Już dziś zamów dostęp
    do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

    • Codzienne aktualności prawne
    • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
    • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
    • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
    Masz już konto? Zaloguj się
    Kup dostęp
    • INFOR.PL
    • INFORLEX
    • GAZETA PRAWNA
    • INFORORGANIZER
    • SKLEP
    Copyright © 2025 INFOR PL S.A.