Wyrok NSA z dnia 2 grudnia 1998 r., sygn. I SA/Ka 362/97
Sąd podziela pogląd, że karty do gry typu "zdrapka" nie miały charakteru materiałów reklamowych i to zarówno ze względu na niespełnienie roli reklamowej, jak i na niepozbawienie ich wartości handlowej. Co do pierwszego kryterium należy stwierdzić, że zaopatrzenie tych kart w logo "Dziennika Zachodniego" oraz szeregu firm i instytucji nie może być wystarczającym dowodem, że służyły one reklamowaniu tego tytułu prasowego. Karty nie prezentowały "walorów" powyższego towaru, stanowiły przy tym jego składnik /dodano je do jednego z numerów dziennika/.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się