W jakiej formie i kiedy należy uzyskać certyfikaty rezydencji
PROBLEM
W 2016 r. mija 12 miesięcy od wydania większości posiadanych przez spółkę certyfikatów rezydencji. Certyfikaty te nie miały wskazanego okresu ważności.
1. Czy spółka musi w związku z tym ubiegać się o otrzymanie od zagranicznych kontrahentów nowych certyfikatów?
2. Czy wystarczy otrzymanie ich w formie skanu pocztą elektroniczną?
RADA
1. Tak. Certyfikaty, w których nie określono okresu ich ważności, są ważne jedynie przez kolejne dwanaście miesięcy od dnia ich wydania.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się