Jak rozliczyć w księgach rachunkowych wydatki związane z organizacją i funkcjonowaniem rady nadzorczej

Spółka ponosi wydatki związane z organizacją i funkcjonowaniem rady nadzorczej. Dotyczą one między innymi:

PROBLEM

1) wynajmu sal konferencyjnych w celu odbycia posiedzeń,

2) zakupu biletów kolejowych lub wynajmu autokaru w celu zapewnienia dojazdu członków rady nadzorczej na jej posiedzenia,

3) zakupu usług gastronomicznych podczas posiedzeń,

4) szkolenia członków rady nadzorczej.

Czy wymienione koszty mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów? Jak należy ująć je w ewidencji księgowej?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne