Jak rozliczyć wynagrodzenie z tytułu umowy zlecenia zawartej z własnym pracownikiem, jeżeli kwota należności określona w umowie nie przekracza 200 zł
Jednemu z naszych pracowników chcielibyśmy zlecić (w ramach umowy zlecenia) dodatkowe prace polegające na wprowadzaniu do bazy elektronicznej danych dotyczących naszych klientów. Pracownik jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę z wynagrodzeniem stałym 1800 zł, otrzymuje również dodatek stażowy w wysokości 10% wynagrodzenia. Wynagrodzenie z dodatkowej umowy zlecenia będzie wynosiło 200 zł. Jak rozliczyć taką umowę?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się