17.10.2011 Podatki Ubezpieczenia

Jak rozliczyć wynagrodzenie z tytułu umowy zlecenia zawartej z własnym pracownikiem, jeżeli kwota należności określona w umowie nie przekracza 200 zł

Jednemu z naszych pracowników chcielibyśmy zlecić (w ramach umowy zlecenia) dodatkowe prace polegające na wprowadzaniu do bazy elektronicznej danych dotyczących naszych klientów. Pracownik jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę z wynagrodzeniem stałym 1800 zł, otrzymuje również dodatek stażowy w wysokości 10% wynagrodzenia. Wynagrodzenie z dodatkowej umowy zlecenia będzie wynosiło 200 zł. Jak rozliczyć taką umowę?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne