Jak w księgach rachunkowych ująć wyjazd pracownika na szkolenie
Jak zaksięgować (na które konta kosztów rodzajowych) operację gospodarczą dotyczącą wyjazdu pracownika na szkolenie, obejmującą koszty przejazdu, noclegu i samego szkolenia? Czy całość poniesionych kosztów należy zaksięgować w koszty świadczeń na rzecz pracowników - szkolenia, czy też część kosztów dotyczącą diet, przejazdów w pozostałe koszty rodzajowe - podróże służbowe, a samą fakturę za szkolenie w koszty świadczeń na rzecz pracowników - szkolenia?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się