Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki związane z zakupem wody dla pracowników
Nasza spółka wykupiła w firmie dostarczającej wodę mineralną jednoroczny pakiet obejmujący wynajęcie urządzenia dozującego (dystrybutora) wody oraz dostarczanie comiesięczne dwóch butli wody. Umowa przewidywała wpłatę kaucji za butle. Jest ona wpłacana jednorazowo i podlega pełnemu zwrotowi przy rozwiązaniu umowy na dostawy wody. Jak ująć te zdarzenia w księgach rachunkowych i czy koszty dzierżawy dystrybutora oraz wody są kosztami podatkowymi?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się