Jak ująć w księgach rachunkowych wydatki związane z zakupem wody dla pracowników

Nasza spółka wykupiła w firmie dostarczającej wodę mineralną jednoroczny pakiet obejmujący wynajęcie urządzenia dozującego (dystrybutora) wody oraz dostarczanie comiesięczne dwóch butli wody. Umowa przewidywała wpłatę kaucji za butle. Jest ona wpłacana jednorazowo i podlega pełnemu zwrotowi przy rozwiązaniu umowy na dostawy wody. Jak ująć te zdarzenia w księgach rachunkowych i czy koszty dzierżawy dystrybutora oraz wody są kosztami podatkowymi?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty