Jak ująć w kosztach zakup zestawu do bezpiecznego podpisu elektronicznego

Jesteśmy spółką akcyjną z pełną księgowością. Jak należy podatkowo rozliczyć koszty dotyczące zakupu zestawu do podpisu elektronicznego?

PROBLEM

Czy koszt zakupu karty kryptograficznej wraz z czytnikiem można zaliczyć do kosztów zakupu pozostałych materiałów (księgowane na kontach zespołu 4)? Czy z kolei koszt samego podpisu elektronicznego certyfikatu kwalifikowanego, który ma okres ważności dwa lata, powinien być rozliczany w czasie jako koszt pośredni?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty