Czy od 21 lipca 2008 r. płatnicy składek będą płacić za bezpieczny podpis elektroniczny
Przedsiębiorcy, którzy przekazują drogą elektroniczną dokumenty ubezpieczeniowe do ZUS, będą musieli od 21 lipca 2008 r. posługiwać się bezpiecznym podpisem elektronicznym. Wiąże się to z zakupem specjalnych urządzeń i certyfikatów uprawniających do korzystania z niego. Może to spowodować wzrost kosztów prowadzenia firmy nawet o 800 zł rocznie.
Odpowiedź z 18 grudnia 2007 r. na interpelację nr 66
(....) Odpowiadając na pismo (...) nr SPS-023-66/07 z 28 listopada 2007 r. w sprawie interpelacji (...) dotyczącej bezpiecznego podpisu elektronicznego składanego przez płatników składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (...) Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej na podstawie informacji uzyskanej z ZUS wyjaśnia:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się