05.01.2008 Podatki

4. Czy usługi reklamowe dla firm należy ewidencjonować w kasie fiskalnej

Jesteśmy spółką z o.o. Zajmujemy się handlem hurtowym artykułów spożywczych dla nabywców prowadzących działalność gospodarczą. Oprócz działalności hurtowej prowadzimy handel na rzecz osób fizycznych (sprzedaż tę ewidencjonujemy w kasach fiskalnych). Czy w związku ze zmianą rozporządzenia w sprawie kas fiskalnych powinniśmy fiskalizować faktury za usługi reklamowe świadczone na rzecz firm (i spółek z o.o.) prowadzących działalność gospodarczą? Wyjaśniam, że oprócz działalności handlowej obciążamy naszych kontrahentów (krajowych i zagranicznych) za usługi reklamowe, które świadczymy w naszej gazetce firmowej lub w czasopismach branżowych.

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty