4. Czy usługi reklamowe dla firm należy ewidencjonować w kasie fiskalnej
Jesteśmy spółką z o.o. Zajmujemy się handlem hurtowym artykułów spożywczych dla nabywców prowadzących działalność gospodarczą. Oprócz działalności hurtowej prowadzimy handel na rzecz osób fizycznych (sprzedaż tę ewidencjonujemy w kasach fiskalnych). Czy w związku ze zmianą rozporządzenia w sprawie kas fiskalnych powinniśmy fiskalizować faktury za usługi reklamowe świadczone na rzecz firm (i spółek z o.o.) prowadzących działalność gospodarczą? Wyjaśniam, że oprócz działalności handlowej obciążamy naszych kontrahentów (krajowych i zagranicznych) za usługi reklamowe, które świadczymy w naszej gazetce firmowej lub w czasopismach branżowych.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się