02.03.2007

1. Najczęściej zadawane pytania dotyczące obsługi programu „Płatnik”

W bieżącym numerze Mk kontynuujemy cykl artykułów zawierających odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w sprawie obsługi programu „Płatnik”.

Komputer wyłączył się (spadek napięcia) podczas pracy w „Płatniku”. Po ponownym uruchomieniu wyświetla mi się komunikat, że zestaw, nad którym pracowałam, został zablokowany. Co z tym zrobić?

Niestety, czasem zdarzają się sytuacje nagłego wyłączenia prądu lub zawieszenie się programu „Płatnik”. W takim przypadku najczęściej pojawia się komunikat jak na rys. 1. Po prostu program „zapamiętał” to, nad czym użytkownik ostatnio w nim pracował. Rozwiązanie problemu jest bardzo proste. Należy uruchomić „Płatnika” i przez kilka chwil nic w nim nie robić. Po minucie lub dwóch blokada najczęściej ustępuje sama. Gdy program wróci do normalnej pracy, pamiętajmy o optymalizacji bazy danych: menu górne a następnie

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp