17.05.2006

Jak napisać list zawierający powitanie nowego klienta (welcome letter to new customer)

W czasach coraz większej konkurencji stało się rzeczą naturalną wysyłanie listów zawierających powitanie nowych klientów. Wydziały handlowe firm mają często wręcz obowiązek (wynikający z wewnętrznych instrukcji), by korespondencję taką wysłać w ciągu 3-5 dni po pozyskaniu danych adresowych potencjalnego klienta lub po złożeniu przez klienta pierwszego zamówienia. Poniżej przykład takiej korespondencji.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp