02.04.2006

Jak napisać list z potwierdzeniem (confirmation letter)

Ten typ korespondencji jest dość często wykorzystywany w biznesie - jednakże największe znaczenie ma, gdy w trakcie ustnych negocjacji uzgodniliśmy z kontrahentami istotne szczegóły. Przelanie wspomnianych „istotnych szczegółów” na papier pozwala uniknąć nieporozumień w kontaktach handlowych. Potwierdzenie na piśmie może dotyczyć np. wynegocjowanej obniżki ceny, rabatu, umówionych warunków dostawy, dokonanych rezerwacji itp. Poniżej kilka przykładów takiej korespondencji.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp