17.03.2006

Jak napisać list z wyrazami współczucia (letter of sympathy)

Każda szanująca się firma powinna starać się pokazać kontrahentom, że ma tzw. ludzką twarz. Pokazać, że kontakty międzyludzkie są równie ważne jak kontakty stricte biznesowe. Oczywiście jest to często jedynie realizacja strategii firmy, która doskonale wie, że kontakty interpersonalne przynoszą wymierne materialnie efekty. Niezależnie od tego, czy wynika to z handlowego wyrachowania, czy ze szczerej sympatii, jednym z dość często występujących momentów, gdy firma może pokazać wspomnianą „ludzką twarz”, są chwile choroby kontrahenta lub osób im bliskich. Poniżej kilka taktownych przykładów korespondencji z tym związanej.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp