Czy firma może zyskać na poleceniu banku swoim pracownikom
Nasza firma zatrudnia około 100 pracowników. Kilka miesięcy temu zmieniliśmy bank, który prowadził nasz rachunek bieżący. Bank, z którego usług aktualnie korzystamy, chce za naszym pośrednictwem, zaproponować swoje usługi również naszym pracownikom. Czy skorzystanie z takiej „szytej na miarę” oferty dla konkretnej grupy klientów (pracowników danej firmy) jest korzystniejsze niż założenie konta oraz korzystanie z usług bankowych w innym (nieobsługującym naszej firmy) banku? Jakie korzyści możemy uzyskać, zachęcając naszych pracowników do założenia konta w banku, który obsługuje firmę?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się