28.11.2005

Jak efektywnie sortować dane w Excelu

Excel w wielu przypadkach spełnia funkcje baz danych. Jednym z podstawowych zadań baz danych jest stworzenie możliwości szybkiego wyszukiwania informacji, spełniających określone kryterium.

1. Do czego służy Autofiltr?
Autofiltr służy do sortowania danych w tabeli Excela. Najlepiej gdy dane te zorganizowane są tablicowo, tj. mają określone, czytelne i niezbyt długie nagłówki.
Dysponujemy tabelą (spełniającą te warunki):
infoRgrafika
2. Jak założyć Autofiltr?
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp