13.07.2005

Jak konsolidować dane z różnych skoroszytów

W „MONITORZE księgowego” nr 13 opisywaliśmy operacje grupowe na różnych arkuszach jednego skoroszytu. Pokazaliśmy, jak można skonsolidować dane budżetu kilku urzędów, jeśli znajdują się one w oddzielnych arkuszach skoroszytu. A jak jest z redagowaniem formuł grupowych odwołujących się do różnych skoroszytów? Problem się znacznie komplikuje.

Odwoływanie się do innych skoroszytów musi odbywać się skoroszyt po skoroszycie. Tworzą się wówczas łącza zewnętrzne albo po prostu - jeden z bardziej skomplikowanych elementów Excela, źródło wielu kłopotów. Jest to wbudowana funkcjonalność arkusza kalkulacyjnego, bez której trudno się obejść, czasem jednak można w prosty sposób jej uniknąć.
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp