Jak napisać list z przeprosinami (letter of apology)
Listy z przeprosinami nie tylko dotyczą niewłaściwego zachowania pracownika czy niestawienia się na umówione spotkanie (wzory tych listów zamieściliśmy w poprzednim numerze „MONITORA księgowego”). Jeśli zażalenia składane przez klientów są zasadne, należy pamiętać, że uwagi klientów (customer comments) mogą albo polepszyć lub zniszczyć reputację Państwa firmy (improve or damage your reputation). Dlatego też należy zawsze przepraszać za niedogodności, na jakie narażony był Państwa klient (apologize for the inconvenience your customer experienced). Przeprosiny należą się, gdy:
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się