Jak zmniejszyć liczbę pomyłek przy czynnościach powtarzalnych - operacje grupowe
Operacje grupowe to działanie użytkownika jednocześnie na wielu obiektach Excela. Znacznie przyśpieszają pracę i czynią ją przyjemniejszą, uwalniając nas od żmudnych, powtarzalnych czynności i zmniejszając liczbę pomyłek.
Najprostsza operacja grupowa to wpisanie formuły do zaznaczonego obszaru (rys. 1).
Rys. 1. Wpisywanie formuły do zaznaczonego obszaru [Ctrl + Enter]
Była już o tym mowa w naszych artykułach, ale dla porządku przypomnijmy: należy zaznaczyć obszar przez użycie klawisza Shift i klawiszy edycyjnych (strzałek).
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się