Jak zapisać w fakturze zwrot kosztów wynagrodzenia
Nasza spółka zawarła umowę z firmą MOGAS z USA - producentem zaworów kulowych dla energetyki i przemysłu petrochemicznego. Zgodnie z umową zatrudniliśmy pracownika (na podstawie umowy o pracę), który na terenie Europy będzie poszukiwał nowych klientów. Na koniec każdego miesiąca będzie wystawiana przez nas faktura dla firmy amerykańskiej, w której mają być wymienione szczegółowo wydatki, które ponieśliśmy w związku z zatrudnieniem i działalnością tego pracownika (wynagrodzenie, składki ZUS, raty leasingowe samochodu, koszt paliwa, telefon służbowy itd.). Prosimy o wyjaśnienie, jak na fakturze mają wyglądać pozycje: wynagrodzenie i składki ZUS. Czy obciążamy VAT wszystkie pozycje?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się