Czy wydatki poniesione na zakup reklamówek należy zaliczyć do kosztów jako wydatki poniesione na reklamę niepubliczną
Spółka z o.o. prowadząca sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zamierza zakupić torby foliowe z nadrukiem, na których wskazana będzie jej nazwa i logo, jak również adresy sklepów wraz z godzinami ich otwarcia. Czy biorąc pod uwagę fakt, że torby będą wydawane ściśle określonym osobom, wyłącznie klientom dokonującym w tych sklepach zakupów - wydatki poniesione na ich zakup podlegać będą limitowaniu jako koszty reklamy niepublicznej?
Wydatki, o których mowa w pytaniu, mogą być w całości zarachowane w ciężar kosztów uzyskania przychodów, bez konieczności dokonywania oceny pod kątem publiczności działań promocyjnych podatnika. Fakt ich wydawania jedynie klientom sklepów, a więc osobom, które dokonały w tych sklepach zakupów - nie ma tutaj żadnego znaczenia.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się