Jak wyrejestrować zgłoszoną do ubezpieczeń w ZUS osobę, z którą nie została zawarta umowa o pracę
Firma, którą obsługujemy, miała zatrudnić 1 grudnia 2008 r. pracownika na podstawie umowy o pracę. Zgodnie z informacją pracownik biura, które obsługuje firmę, wysłał 3 grudnia 2008 r. do ZUS dokument ZUA za pracownika. W dokumencie Data powstania obowiązku ubezpieczeń pracownik wpisał 01.12.2008. Przy wypełnianiu dokumentów grudniowych do ZUS za firmę w styczniu 2009 r. okazało się, że taka osoba nie jest zatrudniona w firmie. Umowa o pracę nie została podpisana, ponieważ pracownik nie stawił się w pracy. Jak wyrejestrować taką osobę z ubezpieczeń?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się