Kiedy można żądać od pracownika zwrotu wypłaconego zasiłku chorobowego
Pracownica, która chorowała nieprzerwanie od 7 stycznia 2008 r. do 17 kwietnia 2008 r., dostarczała nam kolejne zwolnienie lekarskie. Okazało się, że została wezwana na kontrolę do lekarza orzecznika ZUS, który uznał, że odzyskała zdolność do pracy od 15 kwietnia 2008 r. Pracownica nie dostarczyła nam orzeczenia lekarza orzecznika ZUS, dlatego wypłaciliśmy jej zasiłek do 17 kwietnia 2008 r. Teraz dostaliśmy decyzję ZUS odmawiającą prawa do zasiłku chorobowego pracownicy za ostatnie 3 dni zwolnienia. Czy w związku z tym możemy żądać od pracownicy zwrotu zasiłku chorobowego? Jak potraktować okres nieobecności pracownicy w pracy?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się