07.05.2008 Ubezpieczenia

Kto rozlicza i opłaca składki za osoby pracujące w Polsce dla zagranicznej firmy, która w Polsce nie ma siedziby ani przedstawicielstwa

Klientem naszego biura rachunkowego jest holenderska firma zajmująca się sprzedażą aparatury medycznej. Firma nie ma w Polsce swojej siedziby ani przedstawicielstwa. Od 1 maja 2008 r. zatrudniła na podstawie umów o pracę obywateli polskich, którzy swoją pracę będą wykonywać na terenie Polski. Czy należy zgłosić te osoby do ubezpieczeń w Holandii czy w Polsce i jak to zrobić?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty