22.10.2007 Podatki Ubezpieczenia

Jak rozliczyć podatkowo i składkowo zwrot pracownikowi nadpłaconych składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe

Nadpłaciliśmy składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za pracownika. We wrześniu 2007 r. przekroczył roczną podstawę wymiaru składek, ale zorientowaliśmy się o tym już po przesłaniu dokumentów do ZUS, po zapłaceniu składek i podatku. Jak należy dokonać zwrotu nadpłaconych składek i obliczyć niedopłatę podatku za pracownika? Proszę o przykładowe wyliczenie.

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty