07.07.2007 Kadry i płace

Co zrobić z pracownikami w przypadku zmiany właściciela firmy

Firma zmieniła właściciela. Przedtem prowadził ją jako osoba fizyczna mąż, a obecnie robi to żona. Nie zmienił się jednak przedmiot jej działalności ani siedziba. Czy w tej sytuacji z pracownikami w niej zatrudnionymi należy rozwiązać umowy i wystawiać im świadectwa pracy, a następnie zawierać nowe umowy o pracę? Czy jest to kontynuacja zatrudnienia i nie trzeba nic zmieniać?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty