22.05.2007 Ubezpieczenia

Jak postępować w przypadku błędnie wypełnionego zwolnienia lekarskiego

Jesteśmy zakładem zatrudniającym ponad 300 osób. W zwolnieniach lekarskich, które otrzymujemy od pracowników, często zdarzają się pomyłki. Jak postąpić, jeżeli zaświadczenie lekarskie zawiera błędy, np. w numerze PESEL, nazwisku, NIP płatnika i co najczęściej się zdarza w liczbie dni niezdolności do pracy? Czy w przypadkach oczywistej pomyłki możemy podjąć wypłatę należnego świadczenia? Kto powinien wystąpić o dokonanie korekty - pracodawca czy pracownik, którego zwolnienie dotyczy?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty