22.03.2007 Podatki Kadry i płace

Czy koszty ponoszone przez pracodawcę na funkcjonowanie kasy zapomogowo-pożyczkowej są kosztami podatkowymi

W naszym zakładzie działa pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa. Na jej działalność ponosimy określone koszty (obsługa, prąd, telefon, przybory biurowe itp.). Czy koszty te można potraktować jako poniesione w celu uzyskania przychodów, związane z zachowaniem lub zabezpieczeniem źródła przychodów, a tym samym zaliczyć je do kosztów podatkowych?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty