07.01.2007 Kadry i płace

W jakim terminie i w jaki sposób należy poinformować o nietworzeniu zfśs i niewypłacaniu świadczenia urlopowego w małej firmie, w której obowiązuje regulamin wynagradzania

W przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy 18 pracowników. Mimo że nie jesteśmy zobowiązani do tworzenia regulaminu wynagradzania, to taki regulamin u nas funkcjonuje. Postanowiliśmy, że w 2007 r. nie będziemy wypłacać świadczenia urlopowego i tworzyć zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Czy w tej sytuacji trzeba było wprowadzić odpowiednie zmiany do regulaminu wynagradzania do końca ub.r., czy wystarczy, jeśli poinformujemy o tym pracowników w styczniu br.?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty