W jakim terminie i w jaki sposób należy poinformować o nietworzeniu zfśs i niewypłacaniu świadczenia urlopowego w małej firmie, w której obowiązuje regulamin wynagradzania
W przeliczeniu na pełne etaty zatrudniamy 18 pracowników. Mimo że nie jesteśmy zobowiązani do tworzenia regulaminu wynagradzania, to taki regulamin u nas funkcjonuje. Postanowiliśmy, że w 2007 r. nie będziemy wypłacać świadczenia urlopowego i tworzyć zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Czy w tej sytuacji trzeba było wprowadzić odpowiednie zmiany do regulaminu wynagradzania do końca ub.r., czy wystarczy, jeśli poinformujemy o tym pracowników w styczniu br.?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się