22.09.2006 Ubezpieczenia

Czy w razie zmiany wymiaru czasu pracy trzeba pracownika na nowo zgłaszać do ubezpieczeń

W druku zgłoszeniowym ZUS ZUA nie podaje się wymiaru czasu pracy, ale podaje się go w raporcie imiennym ZUS RCA. Czy w związku z tym, gdy z pracownikiem została rozwiązana jedna umowa o pracę i po niej bezpośrednio zawarliśmy kolejną umowę w niższym wymiarze czasu pracy, musimy tę osobę wyrejestrować z ubezpieczeń i ponownie ją do nich zgłaszać?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty