07.08.2006 Podatki

Jakie obowiązki spoczywają na pracodawcy w przypadku zatrudnienia nowej specjalistki ds. płac

Od sierpnia 2006 r. zatrudniliśmy w naszym przedsiębiorstwie nową osobę, która będzie odpowiedzialna za naliczanie wynagrodzeń oraz odprowadzanie od nich podatku i składek na ubezpieczenia społeczne. Jakie obowiązki wobec urzędu skarbowego i ZUS ciążą na nas w związku z jej zatrudnieniem?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne