Jak rozliczyć przychód wypłacony z kilku tytułów po wyrejestrowaniu z ubezpieczeń?
Zatrudnialiśmy osobę na podstawie umowy zlecenia zawartej na okres od 16 maja do 31 sierpnia 2005 r., a następnie na podstawie umowy o pracę w okresie 1 września do 31 października 2005 r. Z powodu kłopotów finansowych firmy wynagrodzenie z obu tych tytułów wypłacimy dopiero w listopadzie. W jaki sposób należy to wykazać w dokumentach rozliczeniowych, skoro zleceniobiorca nie przystąpił do ubezpieczenia chorobowego?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się