13.10.2005

Jak rozliczyć przychód wypłacony z kilku tytułów po wyrejestrowaniu z ubezpieczeń?

Zatrudnialiśmy osobę na podstawie umowy zlecenia zawartej na okres od 16 maja do 31 sierpnia 2005 r., a następnie na podstawie umowy o pracę w okresie 1 września do 31 października 2005 r. Z powodu kłopotów finansowych firmy wynagrodzenie z obu tych tytułów wypłacimy dopiero w listopadzie. W jaki sposób należy to wykazać w dokumentach rozliczeniowych, skoro zleceniobiorca nie przystąpił do ubezpieczenia chorobowego?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty