Jak dokonać zmiany systemu czasu pracy w części zakładu pracy przejętej przez pracodawcę w trybie art. 231 Kodeksu pracy?
Od 15 października br. przejmujemy duży salon sprzedaży należący do konkurencyjnej firmy. Zgodnie z obowiązującym w naszym zakładzie regulaminem pracy, pracownicy działu sprzedaży świadczą swoją pracę w systemie równoważnego czasu pracy, w ramach którego ich dobowy wymiar czasu pracy ulega w niektórych dniach wydłużeniu do 12 godzin. Natomiast pracownicy przejętego salonu, zgodnie z obowiązującym ich w poprzednim zakładzie regulaminem pracy, wykonywali pracę w podstawowym systemie czasu pracy. Chcielibyśmy objąć ich systemem równoważnego czasu pracy. W jaki sposób możemy tego dokonać? Czy konieczne będzie wręczenie wypowiedzeń zmieniających umowę o pracę?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się